Здравейте,
145 '97, 1.6TS.
На няколко пъти нямаше мощност при ниски обороти.
Попридръпна. После се оправи. На другия ден мина 20 метра, от зад нас до пред нас, угасна при потегляне и няма палене повече.
Веднъж се излъга, запали, почти не се влияе от педала на газта. Някак си качи 3500 оборота и нагоре ОК. Оставих я на място, поработи си нармално на 1500, свали на 1000 поработи още половин минута и угасна.
Няма палене оттогава.
Прегледах бушони - релета - здрави.
Свалих днес бобините, исках да погледна свещите.
И 4-те бобини са пукнати, като на снимката.
Иначе на омметър си дават нормално съпротивление според документацията ( 0.3 Ома, 6.8 - 6.9 кОма), няма пробив между двете намотки.
Познат ми каза че през пукнатината може да хвърля искра към главата и това да е проблема.
Но дотук 3000 км без много ядове...Ясно е че бобините са си били пукнати, така съм я купил, не може отведнъж и 4те да отидат....
Дайте съвет какво да ги правя ?
И препоръчайте добър сервиз / майстор за Благоевград ? Ако не бива да я влача ...
145 '97, 1.6TS.
На няколко пъти нямаше мощност при ниски обороти.
Попридръпна. После се оправи. На другия ден мина 20 метра, от зад нас до пред нас, угасна при потегляне и няма палене повече.
Веднъж се излъга, запали, почти не се влияе от педала на газта. Някак си качи 3500 оборота и нагоре ОК. Оставих я на място, поработи си нармално на 1500, свали на 1000 поработи още половин минута и угасна.
Няма палене оттогава.
Прегледах бушони - релета - здрави.
Свалих днес бобините, исках да погледна свещите.
И 4-те бобини са пукнати, като на снимката.
Иначе на омметър си дават нормално съпротивление според документацията ( 0.3 Ома, 6.8 - 6.9 кОма), няма пробив между двете намотки.
Познат ми каза че през пукнатината може да хвърля искра към главата и това да е проблема.
Но дотук 3000 км без много ядове...Ясно е че бобините са си били пукнати, така съм я купил, не може отведнъж и 4те да отидат....
Дайте съвет какво да ги правя ?
И препоръчайте добър сервиз / майстор за Благоевград ? Ако не бива да я влача ...
Comment